Initiatie

Neem contact op via mail of telefoon.

Iedereen mag een maand gratis proeflessen volgen. Inschrijvingen gebeuren met identiteitsbewijs. Er zijn judopakjes beschikbaar in de club voor de eerste trainingen. Men draagt wel best een sportieve joggingsbroek en komt 10 minuten op voorhand.

.

Lidgeld

Instappen kan op eender welk moment. Geldig voor een volledig jaar vanaf inschrijvingsdatum tot het jaar erna.
Bv. 1 januari inschrijven is geldig tot 1 januari het jaar erop.

Klik hier om de infobrief te downloaden.

Het lidgeld bedraagt:
  • 125 euro voor een volledig jaar.
  • 120 euro voor een tweede en derde persoon uit hetzelfde gezin.
  • 70 euro voor kleuters.

Dit mag gestort worden op het rekening nummer: BE48 7380 0790 6027 met de vermelding lidgeld/verzekering + naam en geboortedatum van de judoka.

Via mutualiteit korting mogelijk van 15€. Attest mutualiteit laten ondertekenen door de clubsecretaris.

Het lidgeld omvat:
  • Alle trainingen
  • Verzekering bij de Judo Vlaanderen
  • Inschrijving tornooien
  • Extra bijtrainen bij andere clubs
  • ...

Judopak

De eerste lessen kunnen judopakjes gebruikt worden van de club zelf.

Bij moment van inschrijving wordt er gevraagd een judopak aan te schaffen. Deze zijn verkrijgbaar in de club zelf van de merken Essimo, Matsuru, Adidas of Nihon.

Verhoging graad

Ieder jaar in januari zijn er examens voor gordelverhoging. In de maand december wordt er dan extra aandacht gespendeerd aan alle technieken en zijn er zelfs extra techniektrainingen.

In de club kan een boekje aangekocht worden voor 5€ waar alle technieken per kleur mooi geïllustreerd staan t.e.m. bruine gordel.